[해당 프로젝트 및 근무지]
'WWE Undefeated' 게임 서버 담당자를 채용하고 있습니다.
'WWE Undefeated' 프로젝트는 2020년 12월에 론칭하여 현재 라이브 진행중인 게임이며 저희 nWay 샌프란 시스코 지사에서 개발한 게임입니다. 샌프란시스코의 맴버들과 함께 협업 가능한 인재를 찾고 있습니다.
- 근무 장소 : 서울 오피스 (강남역 위치)

[Responsibilities]
- Work with a small team of engineers, artists, and designers to build compelling
mobile video games of consequence
엔지니어, 아티스트 및 디자이너로 구성된 소규모 팀과 협력하여 중요한 모바일 비디오 게임 구축

- Develop the platform that drives our online multiplayer games.
온라인 멀티플레이어 게임을 구동하는 플랫폼을 개발하십시오.

- Ensure a consistent game world with a persistent user and character database.
This includes writing a back-end that can work with a high number of concurrent
users while at the same time guaranteeing fast response times.
영구적인 사용자 및 캐릭터 데이터베이스를 통해 일관된 게임 환경을 보장합니다.
여기에는 많은 동시 사용자와 함께 작업할 수 있는 백엔드 작성과 빠른 응답 시간이 포함됩니다.

- Ensure that our fast-paced action games can be on mobile devices and provide
a low-latency gameplay experience for our users.
빠른 속도의 액션 게임이 모바일 기기에 탑재될 수 있고 사용자에게 짧은 지연 시간을 제공하는지
확인하십시오.

- Specify hardware requirements as well as developing automated tests to verify
game server stability.
하드웨어 요구 사항을 지정하고 게임 서버의 안정성을 확인하기 위한 자동 테스트를 개발합니다.

- Design, develop, and deploy backend features and APIs for the new game.
새로운 게임을 위한 백엔드 기능 및 API를 설계, 개발 및 배포합니다.

- Bringing game features to life from the concept stage to live deployment.
컨셉 단계에서 라이브 배치에 이르기까지 게임 기능을 구현합니다.

- Constant testing, monitoring and tuning to keep our game services performant
and available.
지속적인 테스트, 모니터링 및 튜닝으로 게임 서비스의 성능과 가용성을 유지합니다.

- Contribute ideas and technology to a community of like-minded engineers.
같은 생각을 가진 엔지니어 커뮤니티에 아이디어와 기술을 제공하십시오.