WPN Store Lead는 한국의 Wizards Play Network Retailers에 서비스 및 계정 지원을 제공합니다.
이 역할은 소매 업체에 초점을 맞추고 있으며, Wizards Play Network 회원에게 궁극적으로 소비자의 매장 내 게임 경험을 향상시키려는 Branded Play 전략에 따라 안내,지도, 조언 및 관리 할 수있는 최전선의 고객 지원을 제공합니다.
담당자는 다음 사항에 대한 탁월한 자원을 제공 할 수 있어야 합니다.

1. Wizards Play Network Programs & Products
2. Wizards Play Network Tools
3. Wizards Play Network Level Advancement
4. Retail Store On-Boarding & Information Updates
5. Direct Sales Program & Ordering
6. Retail Store Development & Growth including customers date management.
7. Billing & Ordering Support
8. Account servicing support
9. Technical Troubleshooting
10. General Product & Brand Knowledge
11. Customer forecasting, maintenance of sales date and reports generation
12. Preparation of trading terms and legal letters for customers
13. WPN newsletter creation and distribution
14. Account management, ledger collection and payments